Pages

Monday, January 10

10/01/11

Ahhh, sudah siap nota biologi. Haih -.-'

Baru perasan yang kita belum ada mood nak belajar lagi. Padahal dah masuk second week dah seh. Rasanya next week ok sikitlah kot. Ni lah yang jadi bila mula melangkah masuk ke alam form 4. Dengan pening kepalanya, dengan menunggu-nunggunya, dengan sedih hatinya, dengan curiousity yang menggunungnya. Banyak lagi lah.

Oh, and tak tahu kenapa tapi macam takut-takut sikit seh dengan cikgu-cikgu semua. Agaknya sebab baru lagi kot. Fuhh! Boleh kata ada sikit itu 'culture shock!' lah. Pagi tadi pun dah dapat buku teks. Like finally! Alhamdulillah, haha. Pergh, memang brrr brrr brrr berat lah. Dahlah takde siapa-siapa yang offer nak tolong bawakkan en?

P/S: Do you notice that we talk less? On the internet and during school?
P/S/S: Tomorrow is 11/1/11. It's 'it' one year anniversary. I've plan something wicked. But I hope things turn out the way I hope.


Hari ni, birthday Aqmar yang ke-satu tahun. Betul ke tu? Eh, kena ingat tau : GAGAL BM, GAGAL SPM! Huu, tak sangka Benjamin Button kita dah 1 tahun kan. (Benjamin Button is the nickname that I gave him after a few days he was born.) So, semalam adalah record-record banyak video. Siap mintak satu dari Kak Hidayah lagi tu. Thank you kakak sebab join sekali :D Balik sekolah tadi, editor kita pun teruslah buat kerja sampai siap. Alhamdulillah, takdelah lama sangat masa yang diambil. Lepas tu, upload dekat Facebook. Video tu sebenarnya koleksi birthday wish dari kitorang yang dekat sini. Dan dari Nottingham. Entah apa-apa je yang kitorang buat. And that's why we never did a webshow. Hoho. Jadi, tak tahulah Kak Fau sefamily dah tengok ke belum. Apa pun, we hope kalian suka lah. Sorry sebab takdelah best mana. Maklumlah, first time. Tapi harap, bila Aqmar dah besar, Aqmar tengok balik, Aqmar akan tersenyum seperti mana kami semua tersenyum tatkala menghasilkan video itu ya. Nanti, kalau ada masa, kita buat dia punya bloopers pulak. Sebab ada banyak scene kelakar yang kena cut tapi kena share jugak. Hahaha.

Tulus ikhlas,
Fkz.

You're amazing. Enough said,

1 comment:

  1. belajar rerajin ye hehe..
    im your new follower.
    zoeyzauyah.blogspot.com

    ReplyDelete