Pages

Friday, January 7

Contest Aku dan Kaca Mata


Assalamualaikum..buat julung kalinya..aku menganjurkan contest iaitu CONTEST AKU DAN KACAMATA..inilah adalah percubaan pertama aku..jikalau ada kekurangan..aku memohon maaf ye..

Syarat-syaratnya:
  • Menjadi follower seikhlas hati yang mungkin
  • Memerlukan gambar anda yang memakai kaca hitam..terpulang edit ataupun original
  • Tinggalkan link anda di entri ini apabila sudah join dan letakkan gambar banner di sidebar
  • Tag 2 orang rakan anda
Tarikh tutup: 8 Januari 2011, 10 malam.

Gambar boleh menggunakan pelbagai kacamata

Hadiah-hadiahnya

Tempat pertama: RM 100
Tempat Kedua: RM 80
Tempat Ketiga: RM 50

NEVER SAY NEVER..peace!!

* * *
Aku juga sering berkaca mata.
Kenapa berkerut-kerut dahi tu? Macam biasa je tengok gambar ni eh?

Tag your it :
Pearl Kaz
si KACAK T

Tee hee.

You're amazing. Enough said,

3 comments:

  1. toing2..tuan tnh dtg mlwat..all da best

    ReplyDelete
  2. oit... org takde kaca mata lah.. huahuahua.. kaca mata biasa boleh kah?

    ReplyDelete
  3. ceyh.. bru perasan ape2 kaca mata pun boleh.. tp terlmbt bace tag.. len kali sila tinggalkan link kt org yg ditag ye..

    ReplyDelete